Mikroregion

Mikroregion »

Chotyně »  Školy »

Školní výlet do Harrachova

autor: Žáci 5. ročníku ze ZŠ Chotyně datum zveřejnění: 18.7.2007 zdroj: Chotyňáček

Dne 8.6. 2007 jsme jeli na školní výlet do Krkonoš. Sešli jsme se v 7.20 hodin u školy a z Chotyně jsem odjeli v 7.50 hodin autobusem. Cesta byla dlouhá, ale nenáročná.

Po příjezdu na předem určené místo nás čekala exkurze do HARRACHOVSKÉ SKLÁRNY. Bylo to velice zajímavé a poučné. Po exkurzi si bylo možno zakoupit sklářské výrobky, dále jsme navštívili MUZEUM SKLA. V tomto muzeu jsme zhlédli opravdu výstavní kousky, které nás zaujaly především svou složitostí a krásou. Ubytováni jsme byli v hotelu TEREZA. Hotel byl opravdu moc hezký a veliký. Pokoje jsme dostali velmi hezké a prostorné. Když jsme si vybalili všechny věci, tak jsme měli volno. Po poradě o tom, co budeme dělat po celý náš volný čas, jsme se rozhodli pro průzkum hotelu a pokojů, ve kterých bydleli ostatní spolužáci. Pokoje měly vlastní WC, koupelnu, televizi a prostorné skříně.

Před večeří jsme se vydali na krátkou procházku po okolí hotelu.

V 18.00 hodin byla večeře. Snídaně a večeře byly formou bufetu. Každý si mohl vybrat to, co chtěl a na co měl chuť. Obědy byly podávány hotelem. Po večeři jsme se odebrali na hotelový pokoj. Vykonali jsme potřebnou večerní hygienu. Spát jsme šli ve 21.45 hodin. Ráno jsme vstávali v 07.00 hodin.

V sobotu byla snídaně v 8.00. Po snídani jsme vyrazili do města HARRACHOV, které bylo kousek od hotelu, kde jsme byli ubytováni. Po prohlídce města Harrachov byla naplánovaná cesta na koupaliště. Všichni jsme se těšili, až si zaplaveme a osvěžíme nebo alespoň do sytosti užijeme slunečních paprsků, ale když jsme dorazili na místo koupaliště, zjistili jsme, že ještě nebylo napuštěné. I přes toto zklamání jsme zůstali v dětském koutku, který byl kousek od koupaliště. Poté jsme se vydali na zpáteční cestu do hotelu na oběd, každému kručelo v břiše a tak jsme tu cestu vzali trochu hopem. K obědu podávali velmi dobrou polévku a hlavní chod. Po obědě jsme se šli podívat na MUMLAVSKÉ VODOPÁDY, které se nacházely poblíž hotelu. Při této túře nám opravdu počasí přálo, nebylo teplo ani zima, ale svěží vzdoušek po dešti. Výlet na MUMLAVSKÉ VODOPÁDY se velmi povedl. Poté následovala večeře, ale ještě před ní jsme šli na prolézačky za hotelem. Večeře byla výtečná. Po večeři jsme si všichni zabalili věci a šli spát, neboť to byl velmi náročný den. V neděli ráno byla snídaně už v 07.00 hodin . Po snídani jsme dostali balíčky jídla a pití na zpáteční cestu domů. Rozloučili jsme se s hotelem a odešli do města na autobusové nádraží, když autobus přijel, odjeli jsme domů. Školní výlet se moc a moc povedl.

NA ZÁVĚR BYCHOM CHTĚLI SRDEČNĚ PODĚKOVAT PANU HALALOVI A PANÍ HALALOVÉ, KTEŘÍ NÁM NA TENTO VÝLET POSKYTLI FINANČNÍ ČÁSKU DVA TISÍCE KORUN.